Müügi- ja tarnetingimused

Müügitingimused

Veebipoe www.natury.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Natury OÜ (registrikood 16133878), asukohaga Laki 11, 12915 Tallinn, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest www.natury.ee ostmisel.
    Kaupa saab osta Eesti Vabariigis.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale
    lisandub tasu kauba transpordi eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, tellimuse kaalust ning
    kättetoimetamise viisist.
  • Kõik ostja kulud seoses kauba tellimusega esitatakse tellimuse vormistamisel
    ostukorvis ja kassa lehel.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv
    toodete kohaletoimetamise viis.
  • Ostukorvis kuvatakse teie tellimuse hind, mille saab tasuda pangalingi kaudu
    kassa lehel.
  • Müügileping  jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe
    arvelduskontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul
    põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse
    tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

  • Kaupa tarnitakse Eestis.
    Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis.
    Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul
    alates tellimuse esitamisest.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva
    jooksul. Erandlikest juhtumisest teavitatakse klienti viivitamatult.

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda
    14 päeva jooksul kui pakend on avamata.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis, mis on puhas, rikkumata ning mida on säilitatud vastavalt pakendil olevatele säilitustingimustele.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
    toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
    alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-kirja teel. Avalduses peavad sisalduma ostja nimi ja kontaktandmed, tellimust nr, kauba kätte saamise viis ja kuupäev, tagastamise põhjus ning saata see e-post aadressile info@natury.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
    päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Kauba puuduse ilmnemisel on kliendil õigus pöörduda veebipoe poole hiljemalt 72 tunni jooksul pärast kauba kätte saamist.
  • Palume kirjutada pretensioon info@natury.ee
  • Veebipood vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult 14 tööpäeva jooksul.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
  • Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügiga kaasnenud tasud.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone palume saata e-kiri aadressile info@natury.ee
  • Veebipood vastab kliendi esitatud pretensioonidele 14 tööpäeva jooksul.
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.